دکتر شبنم شادابی 4 عمل زیبایی صورت 4 جراحی لوزه در بزرگسالان خطرناک است؟

جراحی لوزه در بزرگسالان خطرناک است؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: میانگین: ]

جراحی لوزه از جمله جراحی هایی است که در بخش جراحی های درمانی قرار می گیرد. این جراحی از دیر باز برای افراد مختلفی انجام می گرفته است و همچنان بسیاری از بهترین متخصصین گوش و حلق و بینی می توانند با انجام این جراحی بهترین نتایج را برای افراد حاصل کنند.

مهم ترین بخش هایی که در ادامه این نوشتار خواهد امد از این قرار است:

• جراحی لوزه چرا انجام می شود؟
  • جراحی لوزه چه آثار مثبتی در پی خواهد داشت؟
  • هزینه جراحی لوزه چقدر است؟
هزینه عمل لوزه در بزرگسالان

تصویری از عمل لوزه به صورت شماتیک

جراحی لوزه چگونه انجام می شود؟

جراحی لوزه در افرادی انجام می شود که تعداد دفعات عفونت لوزه هایشان در سال زیاد است و همین عفونت سبب می شود که لوزه ها رشد کنند. رشد و تورم لوزه ها تبعاتی به همراه دارند که ابدا خوشایند نبوده و سبب بروز مشکل در افراد می شود.

برای مثال بوگرفتن نواحی داخلی دهان و یا مشکل شدن روند تنفس از جمله مشکلاتی است که می تواند در اثر رشد لوزه ها ایجاد شود.

به همین جهت در طی یک جراحی به برداشتن لوزه ها اقدام می کنند.

مزایای عمل لوزه در بزرگسالان و کودکان

مهم ترین مزایایی که در پی جراحی لوزه خواهد آمد از این قرار است:

• کاهش آبریزش بینی
  • بهبود وضعیت تنفس در بیداری و خواب؛ زیرا که متورم شدن لوزه ها در انتهای بخش دهان موجب می شود که روند تنفس به خوبی انجام نشود.
  • کاهش عفونت ها در نواحی گوش ها؛ عفونت کردن لوزه ها موجب می شود که احتمال عفونت کردن در نواحی گوش افراد افزایش پیدا کند و مشکلاتی به همراه داشته باشد. به همین جهت زمانی که جراحی انجام می شود عفونت گوش ها نیز از بین می رود.
  • از بین رفتن اختلال در خواب و کاهش خرخر کردن در هنگام خواب شبانه
  • از بین رفتن بوی بد دهان؛ عفونت ها در انتهای بخش دهان بوی بدی را ایجاد می کند که بعد از جراحی حل می شود.
  • بهبود وضعیت صحبت و تلفظ کلمات
بهترین جراح صورت در تهران

مراقبت های قبل و بعد از جراحی لوزه

مراقبت های قبل از عمل:

• پیش از انجام جراحی استفاده از انواع دارو ها و قرص های رقیق کننده خون ممنوع است
  • مصرف مواد غذایی تا 12 ساعت قبل از جراحی نیز ممنوع است
  • هیچ دندانی نباید لق باشد از این رو معاینات فیزیکی لازم انجام می شود.

مراقبت بعد از عمل:

• آب و تمامی مواد غذایی ای که به اندازه کافی آب بدن را تامین کند باید استفاده شود. زیرا تشنگی می تواند به افزایش درد گلو بینجامد.
  • برای کاهش درد گلو باید از قرص های مسکن تجویز شده از سوی دکتر استفاده کنید.

جراحی لوزه چه عوارضی دارد؟

جراحی لوزه همچون تمامی جراحی هایی که انجام می شود با عوارضی احتمالی روبرو خواهد بود که میزان تخصص پزشک می تواند از احتمال بروز این عوارض کاهش دهد.

عوارض احتمالی می تواند عفونت یا تورم در ناحیه زبان باشد که در مواردی رخ داده است. البته این عوارض نیز قابل درمان هستند و در صورت بروز پزشکان می توانند اقدامات لازم را در جهت بهبودی انجام دهند.

خونریزی در حین انجام جراحی نیز از دیگر عارضه هایی است که می تواند موجب بروز خطراتی برای جان بیمار باشد. اما بهترین متخصصین گوش و حلق و بینی با مهارتی که دارند می توانند به رفع این مشکلات بپردازند.

هزینه جراحی لوزه

بسیاری از عوامل وجود دارند که می توانند در تغییر هزینه های جراحی اثر گذار باشند. از جمله آن عوامل تخصص پزشک، میزان پیچیدگی جراحی لوزه و نیز بسیاری از عوامل دیگر می تواند در هزینه ای که از سوی پزشک دریافت می شود اثر بگذارد. از این رو توصیه ما این است که برای آگاهی از میزان هزینه ابتدائا به بهترین متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کرده و بعد از پشت سر گذاشتن پروسه ی معاینات هزینه را پزشک خود سوال کنید.

بوکال فت یا جراحی لاغری صورت

نتیجه گیری

روند جراحی لوزه ها از حساسیت های بالایی برخوردار است از این رو توصیه می شود که در هنگام انتخاب پزشک جراح نهایت دقت را داشته باشید تا روند جراحی به دست بهترین و با تجربه ترین پزشکان انجام شود.

تجربه و مهارت پزشک در جریان جراحی تا حد زیادی می تواند در موفقیت هایی که در نتیجه جراحی حاصل می شود اثر گذار باشد.

جراحی بینی دکتر شادابی با روپوش سفید

دکتر شبنم شادابی متولد تیر ماه سال1353 در تهران
دکتر شادابی در سال 1372 در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته شدند

در سال 1380 از دانشگاه پزشکی فارغ التحصیل شدند.

Call Now Buttonتماس با پزشک